sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Kuvasotkua

Olen tässä vähän aikaa jo katsellut blogini ulkonäköä ja alkanut pohtia kuinka saisin kuvia isommaksi. No nyt tämäkin blondi löysi ratkaisun ja tajusi, että voisi uudistaa viestinkirjoituspohjan. Nyt opettelen käyttämään tätä...
 Tällä viikolla on ollut päällä hametta ja kirkasta t-paitaa.

Eilen olin ensimmäistä päivää lomalla ja sen(kin) kunniaksi lähdin lounaalle Monsieurin kanssa. Käytiin kiinalaisessa buffetissa, jossa oli muunmuassa uskomattoman hyviä kevätrullia.
 

 Juomaksi oli vähän talon roséviiniä.

Jälkiruokana oli ihanan makeaa ananasta ja tuo nougat oli myös aika hyvää...

Pukeutuessa eteen tuli totuuden hetki. Ajattelin, että asuun sopisi hyvin vaaleat farkkuni, jotka ovat mahtuneet päälleni monen monta vuotta ja ovat aina venyneet tarvittaviin mittoihin. Tällä kertaa farkut kyllä sopivat asuun muttei päälle...Kotiin päästyäni heitin päälle heti hameen ja lähdin kaupungille. Onneksi sain vaihdettua johonkin mukavampaan. Nyt olisi sittentiedossa pientä herkuttelun hillitsemistä, että kylmemmillä keleillä olisi jotain mitä laittaa päälle...

2 kommenttia:

MaaMaa kirjoitti...

nami, mikä lounas! Nuo tuoreet kevätrullat on Vietnamista kotoisin; syötiin niitä pilvin pimein keväällä kun oltiin Ho Chi Minh Cityssä ja ympäristössä. :)´´

Mä pudotin 3päivän pure protein kuurilla kesäkilot ja taas mahtuu farkut (vähän aikaa -- nyt on vieraita kylässä ja ens viikolla mennään itse pikareissulle Köpikseen, joten syönyt oon taas tuplasti... )

Upeita kuvia uusimmassa postauksessa!!

Ella B kirjoitti...

MaaMaa, kiva kun valaisit noista kevätrullista. Oli tosi namia ja kerrankin ei ollut uppopaistettua. Mutta itseasiassa buffetti taisi olla enemmänkin vietnamilainen (paikan nimi Saigon Palace), mutta vahingossa nimitin kaikkea kiinalaiseksi, kun olen aivan tietämätön itämaisesta ruoasta.

Joo olen tässä yrittänyt herkkuja vähentää, kyllä ainakin jotkut housut menee pian jalkaan ja ostinhan mä ne yhdet uudet...;)