lauantai 15. toukokuuta 2010

Mitään en osta

Se hammaslääkäri reissu tuli sittenkin vähän kalliimmaksi kuin olin ajatellut. Nimittäin paluureissulla en halunnut maksaa metrosta niin lähdin matkaan kävellen ja tietysti reitti kulkee keskustan ostoskadun kautta. Poikkesin muka vaan katsomaan ja yllättäen löysin vaikka mitä. Pitää nyt alkaa valitsemaan ja palauttaa osa. Mutta kesävaatteet on vaan niin ihania! Vielä kun niitä voisi käyttää...
Olen jo pitkään ollut ihastunut ajatukseen tälläisestä haalarista, jumpsuitista. Oikeastaan ideana tuo on minusta aika ruma, mutta silti jotenkin kiinnostaa. Olin ajatellut sellaista mustana, mutta nyt kokeilin NafNafista tummansinisenä. Tämä on minusta aika ihana ja kevyt kesäkäyttöön, pitäisiköhän ostaa?

Ja sitten ostinkin oikeasti jotain, esimerkiksi nämä kengät. Eikö olekin pirteän väriset? Ne on oikeasti vielä vähän tummemmat kuin näissä kuvissa, oikein kunnon fuksianväriset. Eikä oikeasti olleet edes kalliit. Yritänköhän vain itseäni tässä vakuutella...

Rupesin myös leikkimään Picasalla ja ohjelman väriasetuksilla, mutta ei tuo väri nyt tuosta yhtään enempää erotu.

Nyt täytyy lähteä viettämään kaverin synttäreitä, ja huomenna alkaa taas koiravahti. On niitä söpöliinejä ollut kyllä vähän ikäväkin...


Voidaan taas makoilla sohvalla ja toivottavasti nauttia auringostakin!

3 kommenttia:

Airelle kirjoitti...

varo, tuolla lailla se alkaa: ensin vahditaan koi´ria, sitten sanotaan, että söpöjä ja lopuksi ollaan ylpeitä koiran omistajia!
ihanan väriset kengät, harmi ettei korkkikset onnistu mulle tällä hetkellä...

Piretta kirjoitti...

Sopo koiruus :) Makin oon muuten alkanut himoitsemaan jumpsuittia, Asoksella oli muutama aika kiva..! Hyvalta nayttaa mun mielesta tuo sun kokeilema myos!

Ella B kirjoitti...

Airelle, haha joo kovaa ollaan menossa sinne suuntaan! Jos vielä olisi se suuri talo ja piha, jossa ne voisi juosta vapaana...

Piretta, tämä on mun mielestä aika outoa, että tykkään jostain tuollaisesta:), mutta en näköjään ole yksin. Pitääkin käydä katsomassa myös Asoksen sivu, vaikka siis mitäänhän en tilaa...