sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Joulun asuja

Jouluaattona meillä pukeudutaan vähän hienommin tai ainakin naisväki laittaa hametta päälle. Tässä yhteydessä otettiinkin melkein koko loman ainoat päivän asu-kuvat.

Löysin huippuhovikuvaajan, jota valitettavasti voi käyttää vain noin kaksi kertaa vuodessa...


Ja joka taipuu myös huippumallin rooliin! Tämän blogin ensimmäinen guest star-päivän asu siskon muodossa (ja sillä on mun paita!:)

Yksi kotiinpaluun hauskoista jutuista on se, että voin vierailla siskojen vaatekaapilla, yhtäkkiä onkin paljon kivoja uusia vaatteita ja kenkiä! Tässä mulla on siskon Kaliforniasta ostetut Nine West-nilkkurit, jotka olivat ihanat ja nostatti minullekin nilkkuri-kuumeen.


Yleensä asuni koostui toppavaatteista ja mahdollisimman monesta kerroksesta.


Kotoa löysin kaapista äidin vanhan turkin, joka oli erittäin täydellinen takki joulukeleihin: lämmin, tilava ja mahtavan lämpöisellä hupulla! Jos se ei olisi ollut yhtä iso ja tilaa vievä, olisin tuonut sen tänne Ranskankin talveen, viime päivinä sitä olisi tarvittu.

2 kommenttia:

MaaMaa kirjoitti...

hih, oottepa siskosi kanssa samannäköisiä! En ois huomannu, että eri tyttö kuvassa ellet oisi sanonut ;)

TOsi nätit simppelit ja juhlavat asusteet! Mulla taitaa olla musta versio tuosta punaisesta paidasta siskosi päällä; onko HMstä? Ja vetskari sivussa?

Mä olen pidemmän aikaan himoinnut tommosia nilkkureita, joissa ei oikeestaan ole vartta vaan loppuu just tohon pahimpaan nyrjähdyskohtaan (en osaa kuvailla "sitä kohtaa" paremmin ;D)

Ella B kirjoitti...

Joo, on varmaan H&M:stä ostan sieltä melkein kaikki vaatteet :). Toisaalta siinä ei kyllä ole vetskaria ollenkaan vaan pitää kiristää nauhalla, muuten se on aika telttamainen. Nilkkurit alkaa munkin mielessä näyttää aika upeilta! Näitä en vaan voinut oikein lainata kun mulla on liian pieni jalka!