keskiviikko 9. joulukuuta 2009

Päivän yllätys

Olin saanut postia! Odotettu mekko saapui Bordeaux'iin ja odotteli minua sängyllä kun palasin illalla kotiin. Itseasiassa paketissa oli kaksi mekkoa niin että minulla on varaa oikein valita perjantain juhlaan. Kumpikaan nyt ei ole mikään oikea gaala-mekko, mutta menettelee tilanteessa.

Laitan luultavammin päälle harmahtavan pitkän version. Ja sen kanssa mustat korkkarit. Ihanaa, en jaksa odottaa!


Sitten voisi lörpötellä taas joulusta. Olen aloittanut tänä vuonna Kinder-kalenterin. Tämä on kyllä aika iso. Eikä mikään vedä vertoja niille Milkyway- kalentereille, jotka äiti osti kun olin pieni. Mutta tämä nyt menettelee. Joulua odotellessa on niin kiva laskea päiviä!

Josta tuleekin mieleen yksi toive Joulupukille. Nimittäin Cliniquen Superdefence SPF25- kasvorasva, joka on aivan lyömätön, sillä se taistelee kaikkea vastaan, ilmastoa, ryppyjä ja aurinkoa, ja jättää tosi pehmeän ihon talvellakin.


Toisaalta toivoisin myös Joulupukilta shekkiä, joka kattaisi koulumaksut...

Nyt täytyy yrittää hoitaa taas erinäisiä kouluhommia, joista loppurutistus ja viimeiset esitelmät ja raportit, täytyy palauttaa ensi viikolla. Kummasti kaikki jää lopputinkaan ja aikaa ei ikinä tunnu olevan tarpeeksi.

Ei kommentteja: