sunnuntai 15. marraskuuta 2009

Ajan tasalla

Olen ollut viettämässä taas viiden päivän viikonloppua Marseillessa ja aika on suhahtanut ohi aivan liian äkkiä ja huomaamatta. Olen ollut töissä, johon on mennyt aivan hirmusti aikaa ja loppuajan on täytynyt pallotella Monsieur'n ja hirveän Excel-kotitehtävän parissa, jota olen tässä väsännyt melkein kaksi päivää, eikä loppua vieläkään näy. Mitenköhän sitä kokeessa...
Tämä taisi nyt olla sitten viimeinen reissu Marseilleen ennen joulua ja joululomaa, sillä olen saanut työtä myös Bordeaux'sta, jatkan saman yrityksen parissa missä olin ennenkin. Saahan siitä lisätienestejä, mutta vapaa-aika tulee kyllä jäämään aivan minimiin.


Lokakuussa löysin kaapin kätköistä vanhat lempifarkut, jotka olin laittanut säästöön. Niissä on polvessa nirhautuma, sillä kaaduin pyörällä joskus kaksi vuotta sitten, ja nyt huomasin, että tämähän onkin muotia! Tunteeko sitä itsensä joskus vanhaksi...


Laitoin ne siis heti päälle ja olin tyytyväinen, etten silloin heittänyt näitä "rikkoutuneita" farkkuja pois! Huomaa myös päivänmäärä 10.11, sillä kävin silloin vielä viimeistä kertaa uimassa!


Tässä uusi ostamani shampoo ja hoitoaine vaaleille hiuksille, joka lupaa vieläkin blondinpaa lookkia. Olen ollut aika tyytyväinen tähän tuotteeseen, sillä vielä en ole edes peilin edessä alkanut tuijotella juurikasvua ja josko pian pitäisi varata aika raitoja laittamaan kampaajalle.

Nyt lähden pakkaamaan laukkua, kummasti sitä tavaraa on aina niin paljon, ja sitten lähden vielä kerran kävelylle Välimerta ihailemaan melkein aurinkoiseen säähän!

2 kommenttia:

Mikri kirjoitti...

Onnittelut työpaikasta! Mistä pisteestä sait paikan? Laita viestiä jos koulun ja töiden ohella jää vielä vapaa-aikaakin. Ainakin viikonlopuksi voisi kehitellä jotain kivaa :)

Ella B kirjoitti...

Olen Merignacissa, harmittaa vähän mennä niin kauas. En tiedä kauanko jaksaa tai ehtii olla töissä, nyt jo tuntuu että ryhmätyötä pukkaa joka päivälle. Ajattelinkin että olet varmaan saapunut jo takaisin vähäksi aikaa:)