tiistai 20. lokakuuta 2009

Edelleen Koditon

Olen edelleen pysynyt syvässä hiljaisuudessa, sillä, kyllä olen nyt kolmatta viikkoa asunnottomana! Tämän kaupungin tilanne on aivan mahdoton, onneksi olen huomannut että en todellakaan ole ainut opiskelija hädässä. Nyt näyttäisi olevan valoa tunnelin päässä, ja asunto järjestynyt viikon loppuun mennessä (ja samassa yhteydessä nettiyhteys!).
Toiseksi, olen unohtanut jo toisen kerran kameran johdon Marseilleen. Nyt on kamera täynnä kuvia, joka odottaa kaapelinsa saapumista kotiin.

Tässä muutamia puhelimen kameran ottamia kuvia, jotka nyt eivät ole niin laadukkaita.



Olen ehtinyt käydä tutustumassa Atlantin rannikkoon...


Ja tutustunut uusiin ihmisiin...


Käynyt ihailemassa 90-luvun tyylistä farkkutakkia, joka näyttää niin hyvältä mekkoon yhdistettynä...

Tykästynyt myös tähän vihreään rimpsumekkoon, H&M:n peruskappaleeseen, jota löytyy kaikissa väreissä ja kaikilta bloggareilta!

Muistutuksena vielä (äitiä rauhoittamaan), että olen myös käynyt tunnollisesti koulussa tunneilla ja vielä kaiken lisäksi kivaa on! Olen myös osallistunut ensimmäiseen "blogimiittiin" ja tavannut toisen suomalaisen bordeauxlaisen bloggarin, josta ehkä lisää myöhemmin.

Ei kommentteja: